charon.reismee.nl

Aftellen geblazen!

Guetä tag, buona giornata, dobry den!

Nog even een laatste blog voor dat de reis echt gaat beginnen. Nog 2 nachtjes, het aftellen is begonnen!!

Afgelopen week heb ik in elk vrij uurtje die ik had veel op internet gelezen overde landen en wat ik allemaal kan gaan doen en zien. Ondertussen heb ik ook het idee gehad om alleen in Zwitserland en Italië te blijven maar op dit moment denk ik toch om ook Praag er bij te bezoeken. Daar hoor ik zoveel over en stond al op mijn lijstje dus grote kans dat ik daar ook nog heen ga! Maar hé, met mij kan je elke kant op dus laten we het op een verrassing houden, haha!

De backpack ligt al klaar met alle spulletjes. Nu alleen de kleding nog uitzoeken. Het weer in Milaan is rond de 30 graden komende week, heeerlijk!
Dat is wel even wat anders dan bij ons hier in Nederland (ik zal de meesten van jullie verder niet jaloers maken).
Ik heb al gelezen dat er verschillende fietstours zijn in Milaan en dat lijkt me wel wat! Onder begeleiding met een gids de stad door touren, prachtig!

Vooralsnog ga ik maandag eerst naar Zwitserland om daar vervolgens op dinsdag in de Bernina Express te zitten die je door de bergen heen zoeft. Nu al geslaagd! Daarna door naar Milaan en vervolgens Venetië. Ook al lijkt mij het binnenland van Italië met al die schattige dorpjes ook heel mooi…Keuze genoeg in het mooie Europa!

Kortom, de voorbereidingen zijn zo goed als gedaan en nu nog even lekker genieten van onder andere mijn lieve vriendje want ja, voor een poosje van huis zijn is toch altijd wel weer een dingetje hoor. Dat wordt dus echt veel knuffelen!

Lieve mensen, tot de volgende!

X Charon

Reacties

Reacties

Joke Klok

Heel veel plezier en mooie momenten gewenst. Natuurlijk ook een goede reis. Groetjes, Dolf en Joke.

Badgie

Een mooi vooruitzicht dus ga er van genieten. Veel plezier en maak mooie plaatjes voor het nageslacht en voor ons natuurlijk.

Buon viaggio e resta in slute

Saluti da Henny e Roelof

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!