charon.reismee.nl

Nieuw avontuur!

Familie, vrienden en andere reizigers die dit lezen!

Welkom op mijn reisblog! Deze globetrotter heeft vorige week ineens het idee gekregen om toch nog even er tussen uit te gaan en dat jawel: met de trein! Aan spontaniteit geen gebrek, maar hé daar hoef ik jullie niks over te vertellen.

Op het werk hoorde ik de één na de andere collega over zijn of haar vakantieplannen en dat heeft me toch doen kriebelen. En daar ging ik: hup het internet op. Ik ben gaan Googlen en kwam op de site van Interrail terecht. Daar waar je treinpassen kan kopen waarbij je door 33 (!) landen in Europa kan reizen, gaaf!!

En toen dé vraag natuurlijk; waar wil ik graag heen?! Wat wil ik graag zien?! Nou, mij kennende na zo’n 5 a 6 keer de route al te hebben gewijzigd (dat kan kan elk moment, zelfs als op je reis bent, het is fantastisch) gaat mijn trip als volgt: vanaf Groningen naar Zwitserland, vanuit daar naar Milaan, vervolgens naar het romantische Venetië (ja ja, in m’n uppie maar ach, beetje fantasie is ook niet verkeerd), van Venetië naar Praag en zo weer terug ons mooie kikkerlandje weer in.

Spannend!! Zo iets als dit heb ik nog niet eerder gedaan maar dat is ook wel weer een mooi avontuur!

Maandag 16 augustus ga ik beginnen met de reis en zal zo’n 8 dagen weg zijn. Heb er enorm veel zin in! Ik hebal een boel leuke dingen gespot op internet dus aan het plezier zal het niet ontbreken!

Het is alweer 9,5 jaar geleden dat ik naar de andere kant van de wereld vloog om een giga avontuur tegemoet te gaan enomdat ik toen zulke leuke reacties op mijn reisblog kreeg lijkt het me leuk om jullie deze keer ook mee te nemen, maar gelukkig nu een stuk dichterbij!

Keep you posted!

X Charon



Reacties

Reacties

Marianne

Hey topper.... nu al een leuk verhaal. Ben benieuwd naar je belevenissen! Kedengedeng , kedengedeng , oehoe. Knuf...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!